it cz lt rb
ua fr pl en
se by
May 21

samsung
чарговыя навіны пра горача любімую мной маскальскую канторку.

мама знайшла непадалёк школы мабільнік — смартфон “Самсунг”. з наклеенымі стразікамі — ну яўна дзяўчынкі-школьніцы. клявіятура заблякаваная — трэба ўвесьці код. сімка МТС.

бацька пазваніў у МТС, паведаміў пра факт, прадыктаваў нумар сімкі і кажа: знайшлі тэлефон вашага абанента, хочам вярнуць. апэратарка запісала ягоны нумар.

праходзіць ТЫДЗЕНЬ — ЦІШЫНЯ!!

бацька пазваніў зноў, кажа: няўжо вам настолькі пляваць на сваіх абанентаў? чалавек згубіў тэлефон! яўна дзіця! і вы не паварушыце пальцам, каб яго вярнуць!

кажа, дайце мне кантактны тэлефон таго чалавека — я сам вярну. а калі так нельга — то дайце чалавеку мае кантакты!

апэратарка толькі і адказала бяздушным голасам: к сажаленію, нічэм ня можам вам памоч!..

тады бацька схітрыўся. уставіў у тэлефон сваю сімку ды стаў падбіраць код ад блакіроўкі клявіятуры. змарнаваў гадзіну, але падабраў — 2222!!!

знайшоў там кантакт “папа”. патэлефанаваў чалавеку і паведаміў. чалавек дужа дзякаваў. высьветлілася, што тэлефон страціла ягоная дачка-пяцікласніца — дзяўчынка 11-ці гадоў.

сёньня ўвечары яе тата мусіць пад’ехаць па мабільнік.

а мтс — тупыя бяздушныя маскалі.

100619925.110388320

Тэгі:


3 Responses to “МТС пляваць на абанентаў”

  1. 1. Dima Shishanovski Says:

    З задавальненньем не карыстаюся паслугами “МТС”

  2. 2. Юрий Лукашевич Says:

    Глеб, обычно операторы фиксируют номер нашедшего аппарат, и если абонент звонит в контактный центр или приходит в салон – сообщают о том, что аппарат найден. Именно для этой цели оператор и запросила у вас контактные данные. Если абонент при подключении указал свой контактный номер – ему позвонят и сообщат о находке. Но если контактной информации нет (а так происходит очень часто), а абонент сам не звонит и не приходит – то помочь оператор здесь действительно не сможет. Ведь Ваш отец тоже не смог связаться с потерявшим аппарат, пока не вскрыл код блокировки телефона и _в нём_ не нашёл нужный контакт.

    Проще всего назвать операторов “тупыми бездушными москалями” или, как в комментарии Оксаны, свиньями. Жаль, что у вас сложилось ощущение, что всем плевать – на самом деле это не так, и операторы всегда стараются помочь в таких ситуациях. Но они всё же не волшебники.

    А за помощь клиенту Вам большое спасибо!

  3. 3. labadzenka Says:

    Юры, я меў няшчасце пабыць абанентам кампаніі МТС (меў па працы некалькі 3G-мадэмаў). Такога бяздушнага сэрвісу — дзе ёсьць толькі дамова і інструкцыя, і няма аніякага чалавечага разумення — не сустракаў яшчэ ніколі. Прыгадваю той час як страшны сон. Сэрвіс МТС — ніжэй за плінтус. Пачынаючы ад тлумных чэргаў у сэрвісных цэнтрах ды аператарскай службы, куды трэба дазвоньвацца па паўгадзіны (свайму апэратару я дазвоньваюся макс. 20 секунд) і сканчаючы свінствам на вышэйшым узроўні. Так сталася, што мадэмы, якія я ўзяў у растэрміноўку, не працавалі ў мяне дома (толькі 2G). Хоць гэта ст. м. Спартыўная, 7 паверх. Мне было адказана: такое бывае, нічога вяртаць ці мяняць ня будзем. У выніку я год плаціў грошы ўпустую (не маючы магчымасьці карыстацца добрай сувязьзю). А калі апошнія месяцы аддаў мадэм сяброўцы — і тая пратэрмінавала дату аплаты (але пазьней пагасіла пазыку) — мне ўляпілі штраф 400 тыс. Я разумею — інструкцыі, правілы, дамова блаблабла. Але такі бяздушны ўбогі сэрвіс — не для мяне, дзякуй. У МТС я адчуваў сябе быдлам, з якога ўзялі грошы і кінулі, а не кліентам.

Leave a Reply